förlust

IFK Timrå-Sund IF 3-7
vi förlorade mot dom igen. Men vi spelade jävligt bra ändå! visst fick dom göra mål som dom inte borde fått gjort menmen. Jag gjorde 2 mål iallafall =D ett till nickmål! hoho börjar bli ganska skill på de där nu.
Nu har jag nyss duschat iallafall, och tänkte göra litt läxa om jag orkar. Ska ha inlämming imorgon men jag fattar inte riktigt så a.. får se hur det går.

Dagens humör; Trött, men glad typ
Dagens outfit; en svart tröjja,kjol,strumpbyxor och älsklingsskorna
Dagens köp; subway <3
Dagens drog; snus
Dagens låt; paper planes-M.I.A
Dagens bästa; Linnéa och tezzo & laget
Dagens finaste; hohooh
Dagens kärlek; datorn ( L )
Dagens måste; Sova!! och plugga...

----> http://hejamandy.bilddagboken.se <----



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0