fredag

Igår började kvällen hemma hos mig. Tezzan och sofia kom hit och vi åt&fixade oss och så. Se drog vi hem till Linnéa där erica också var. Vi satt där och drack lite innan vi fick skjuts av anders till en lokal som ligger en bit nedanför oss. Världens minsta lokal är det och det va proppat med folk. Hade det roligt faktiskt förutom att det vart lit bråk och så. heheh förlåt Linnéa ( L ) och en jävla idiot var där också och hon fick sig en öl hälld över sig av mig :) Vid halv 3 tiden fick jag och tezzis skjuts hem till mig. haha så lata, det var typ 400 meter från festen till mig (y) När vi kom hem åt vi massa iallafall, va så gott. hoho hade tydligen ätit havregrym med mjölk ?? hur jag fick för mig det vet jag inte, men gott vare inte! haha. Sen gick vi och la oss och kolla på film. Men vi slocknade efter 2 minuter ungefär.

Idag har vi bara legat och degat hela dagen. Körde ner tezzi till bussen vid fyra tiden, och nu väntar jag på min pizza som snart kommer. Sen ska jag vara med Linnea och Kim. Vet inte vad vi ska göra, ta det lugnt och mysa ba. det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0