grattis till oss

Igår spelade vi match mot stöde. Vi vann med 5-3 :):):) vi är så duktiga! Efter matchen hade vi träning. en lugn träning för en gång skull. Bella hade kommit hem också från fjälls, roligt att träffa henne :D
såg på sex and the city filmen igår, hade inte sätt den, Riktigt bra tyckte jag! hoho.

Imorse försov jag mig lite som vanligt, men snabb va jag och hann med 8 bussen. Sitter på svenskan nu och ska debattera litt. vet inte vad det är men det får jag nog snart reda på skulle jag tro, hehe.
ikväll ska jag kanske på svbn eller till härnta eller till stan eller bara sitta hemma. Skulle va skönt att bara vara hemma och sova å kolla på o.c. Aja får se vad som händer!


grattis till två födelsedagsbarn idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0