hej då sundsvall/timrå

Nu har jag packat klart och sitter bara och väntar på att klockan ska bli 8 så jag kommer iväg nån gång. Lite segt med ganska lång bussresa men jag klarar mig nog. Ska bli så skönt att komma iväg. Har viljat åkt dit så länge men min fotboll tar sån stor plats så jag har aldirg tid att göra nånting känns det som. hej då sundsvall, hej östersund

hahahahaha idag skulle vi spela in vårat radioprogram i studion, det gick inte så bra för oss. hahaha igentigen blir det ju bäst om man bara inprovicerar och snackar på bara, men vi skulle verkligen behövt ett helt manus för att klara av att prata. Vet inte hur många gånger vi fick göra om och om och om igen. Jag kom med ord som, a asså jag sitter vid datorn 24/7 och sjuuuuukt, så råkade jag säga ''en 35 årig gammal gubbe'' jaha nu blir nog svenska folket glad när man är gammla gubbar när man är 35. och julia babbla på och sa '' helt serigöst'' hela tiden. Jag satt och mytta massa också bara för att komma på nåt att säga, hahah sa att min kompis vart lurad av ett peddo på msn och grejjer. att dom skulle träffas och blabla. Det bara kom upp lixom annars hade det blivit alldeles tyst. haha. jaja nu får dom andra göra klart resten imorron. lycka till (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0