I see u!

GÄSTINLÄGG!
Låt oss nu tillsammans försöka sumera det gågna året. Sitter bredvid två brudar vars namn är väl kända i Timrå, en stad på omkring 10000? En stad som jag dagligen passerar medan jag sitter i bussen mot slutdestination Sundsvall stad. Vi går båda på samma skola, hon är blond jag är svart, hon är stygg jag är anständig, hon är vild jag är lugn. Så vad är det som är så spännande med denna flicka? Dels är det en tjej man alltid kan prata om när hon går förbi, men innerst inne tror jag att de är lite vilsna och vill hitta frid. Linnéa skäms över allt och Amanda är crazyfrog. Får för mig att dessa två jäntor saknar något i livet som det snart kommer att finna! Vill inte påstå att jag är en skribent men visst har jag talang för att kunna förmedla vad jag vill få fram? Har aldrig läst denna blogg och vet ej hur många som läser den men hoppas att ni kan få upp ögonen för hon. En tjej i sina bästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0