jobbigt!

åh kom hem vid halv 11 efter en 3 timmars lång och grymt jobbig träning. Har bara duschat och gjort massa mat som jag tänkte äta nu haha... vi hade löpträning i en och en halv timme, sprang flera kilometer och intervaller. skulle typ springa 100% ca 50 meter vila 5 sekunder 30 gånger x2 :) Sen gick vi in och körde fys i en halv timme och sen hade vi vanlig fotbollsträning i en timme. Ja, är ganska slut nu men efter en sån lång träning så är man inte trött och kan sova? sjukt.. Även att vi har sånna här träningar 3 gånger i veckan plus 2 lite me ''ojobbiga''  träningar. Fast en träning kommer vara matcher framöver eftersom vi ska börja spela innomhusligan :)

aja nu ska jag äta lite och se på film! Har tagit ut löshåret också. Så jobbigt med lim tycker jag. Har ju klipps så jag ska börja använda det istället och sätta in håret när jag vill lixom :)

Kommentarer
Postat av: tesssssan

lillgumman, så söt

2009-01-08 @ 23:57:42
URL: http://theressandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0