Johanna

tillfälligt nummer !!!!! 076 918 42 88   ring ring ring

Har aldrig varit med om sån skön bussresa som igår, Det var typ 7 stycken på bussen så jag hade hela baksätet för mig själv. Så hade jag datorn med mig så jag låg och kolla på film. Vid tjugo i 11 kom jag till östersund iallafall och då mötte Johanna och Marcus upp mig. Så det första vi fick när vi skulle kliva på bussen hem till johanna fick vi en utskällning av busschaffisen hahahhaha för han tyckte ciggarett röken luktade illa. vilken sjuuk. Direkt när i kom hem gick vi och la oss typ för johanna och marcus skulle upp på skolan.

Idag klev vi upp vid 10 för jag skulle följa med johanna på hennes skola. haha fan va skämmit det var. Gick omkring där ja och kännde inte en jävel. hoho. Men nu har jag iallafall lärt känna alexandra litt iallafall. (Johannas kompis) Vi var och åt på donkas förut också, mm så gott. Sedan var vi och hämtade massa med öl och vin och grejjer för ikväll äre fest :D:D
Nu ska jag och johanna vila litt för båda är sjuk :/ haha.. Sen ska vi ner och handla på LIDL. och sedan kämpa och laga mat. Ska snart duscha också i johannas lill dusch, måste sitta på toan när man duschar hahah..
ikväll blidde de partyyyyyyyy

ska gå ner och hjälpa johanna i tvättstugan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0