(L) sova (L)

Jag har kommit på att jag sover hela tiden. jämt. alltid när jag kommer hem från skolan går jag och lägger mig i sängen och kollar på film, så somnar jag ALLTID. så skönt. så väcker mamma mig när jag ska äta. Sen om jag orkar gå upp då är en annan sak, man för det mesta har jag träning så då måste jag kämpa mig upp. Efter träningen åker jag hem, duschar och sen sover jag igen? Det är det bästa som finns


idag var det en tråkig dag på skolan. Försov mig imorse, kom till skolan. hade nå hälsosamtal, sen åt jag och Tezzan nå äcklig mat på lunchen, sen hade jag mediaproduktion. Satt och kollade på andra avenyn <3<3 sen åkte jag hem.och sov.

Nu är jag vaken, ska bara ligga här  i sängen hela kvällen för jag har inte träning ikväll för första gången tro ja. Skulle igentligen åka i backen, men jag orkar verkligen inte.


http://hejamandy.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0