ledig ( L)

Mitt internet här hemma är stört! Kommer bara in på msn ibland, och jag ser bara när folk skriver till mig ibland, så skriver folk och sen tycker dom att jag är dum i huvve som inte svarar, även fast jag svarar men dom ser inte och ibland ser inte jag vad folk skriver, fattar ni?
känner mig lite ensam här faktiskt, har knappt nå internet men kämpar mig in här på bloggen även fast det tar tusen år. Så har jag ingen mobil på det, för halebop är dum i huvve och fattar inte att jag har tappat bort telefon så jag kan inte öppna deras sms som dom skickar till mig för att jag ska få ett lösenord???

jaja. imorse när jag vakna tänkte jag vara hemma för jag var väldigt trött.. Men jag kämpa. Hade ett nytt ämne idag i skolan och det kan man ju inte missa.....heheh.. typ bild tro ja det är eller nåt sånt. Ganska kul vare. Vi skulle typ sitta mitt imot varandra och rita av varandras ansikten utan att kolla på pappter. Det var lite kul. Jag tror det fanns en bild  mitt anskite ens hade någon sammankoppling och det var den nicklas målade, men den var ändå minst lik haha.
Nu har jag iallafall nyss kommit hem från träningen, eller jag har hunnit duscha också, Hade löpning idag i snöstormen. Det va nice. men det bästa är att jag är ledig imorron =D=D=D=D=D=D=D=D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0