Mediaproduktion

sitter på mediaproduktionen nu som har hållt på i 3 timmar snart. Har fått lite gjort. Jag och Linnéa gjorde klar schemat iallafall för vårat radioprogram, Så har jag köpt en cola hehehe. Och kollat på andra avenyn. Nu ska vi snart gå och äta. Hoppas det är god mat! annars blire donkas.
ikväll ska vi nog dricka lite hos Linnéa. bara softa. Kanske drar ut en sväng också. Men känner inte sånt sug för första gången?? ;o Imorron blir det nog härnösand, fast jag får inte åka dit för min tränare för vi har träning på söndag och match på måndag. lyssna på bosse måste man göra annars blir det keff. heheheh
jaja, det var nog helgens plander iallafall. Ska färga håret idag när jag kommer hem iallafall! hejdå håret


nu äre mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0