några dagar

Har inte haft internet på ett tag så har inte kunnat skriva. aja i torsdags vaknade jag halv 9 kanske? och mådde inte så bra, kunde inte sova heller.. Så gick ut och la mig i soffan och kollade på massa filmer, va jätte bra filmer på tvn på nyårsdagen :D När mamma vaknade gick hon och gjorde massa gotti frukost åt mig för hon tyckte synd om mig. hoho töti. sen låg jag mamma och emma hela dagen där framför tvn och var döda? haha, man kunde nästan tro de. Sen åkte i och åt iallafall, hade inte sån matlust men jag kämpade iallafall. Sen tyckte jag att jag måste göra något så jag gick ner till Sofia och skulle umgås med henne, men det tog väl 10 min kanske sen låg jag och sov där hemma, vaknade runt 12 och då drog vi gång en film :) mys

Igår var jag med Johanna och fick träffa hennes pojkvän från östersund som är här och hälsar på :) vi gick ner till Sofia och såg på film, erica och andreas kom också. Senare kom salt och hämtade oss alla. Han körde hem johanna och marcus sen åkte vi till ok och köpte snus och chips och dip och godis och dricka haha.. sen åkte vi hem till Sofia igen och feta. kung de!

idag:
duscha
fixa mig
hämta tezz
fixa och grejja
festa med tezz
sova med tezz

hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0