NTI SKOLAN

nu ska jag berätta lite om min skola. Visst tycker jag det är ganska bra, men ändå inte. Igår var vi lediga för det fanns inga lärare, och idag hade vi en lektion som var 20 minuter. Sånt här händer lite var och varannan dag att jag kommer till skolan och sen har vi inga lektioner??? och det tar alltid sån tid för mig att ta mig till skolan, så då bli man svin sur när man kommer hit. Så när man ska gå till mitt skåp står det två soffor där och där sitter det alltid 4 killar som bara nördar framför datorn hela dagen, så sitter dom alltid och äter subway,mosbricka,mc donalds,chips 6pack cola och blabla.. blir så äcklad!! om nåt år är det väl jag som sitter där. hehe.

aja, hade iallafall matteprov förut som gick ganska så dåligt. och jag fick reda på att jag skulle ha suport tid varje måndag för jag behöver hjälp engelska.. så alltså slutar jag 5 varje måndag :@...
Nu sitter jag här med sofia och tezzis. vet inte vad vi gör kvar på skolan, har väl inget annat för oss.
ska se film nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0