NYÅR

Tänkte berätta lite om mitt nyår. men orkar inte lägga in nå bilder här så det får ni kolla på http://hejamandy.bilddagboken.se

Kvällen började hemma hos mig där jag hade varit så duktig och lagat mat åt mina vänner :) Linnea Julia Jenny och Sofia kom till mig och vi åt,fixa oss, började dricka och så :) åt tacos hoho gott.. Sen kom anders och hämtade oss med stor bilen och körde ner oss till timrå där vi skulle till en lägenhet och dricka med matilda erica emma och niina, även johanna kom dit också :) vid halv 11 tiden drog vi till sörberge på fest! där sög det sönder men var där ett tag iallafall. Sen fixade jag sofia johanna och erica skjuts till ljustadalen där vi träffade massa folk, va även där på 12 slaget :) men vi var där i kanske 20 min sen beställde vi en taxi tillbaka till festen vi varit på. där vare lite mer drag nu eftersom alla hade blivit väldigt dragna :D va väl där till 3 halv 4 nåt sen kom sebbe och hans kompisar och hämtade mig sofia och johanna och körde hem dom. Sen åkte vi hem till mig och åt litt :) sen sov jag gott kan ja lova.

2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0