ojdå

Imorse hade jag sovmorron. sköönt. Tog bussen kvart i tio och mötte tezzo där på bussen. Nu sitter jag på engelskan och har svin tråkigt. och datorn är mongolid och går skit segt, förstår inte!! pratade nyss med jimmy och jag fick inte ta ledigt imorron p.g.a för mycket frånvaro.......... men det skiter jag i för jag har redan bokat biljetter och jag åker ikväll klockan 8 :):):):) snart har vi lunch och sedan gympa. Men ska inte vara med för jag har så ont i halsen.. tro jag börjar bli sjuk, men jag kämpar för jag ska inte må dåligt i östersund! Efter skolan ska vi vara kvar för jag Tezzi Linnéa och Julia måste göra klart vårat radio program idag, för det ska vara klart imorgon. Så vi tillbringar väl hela våran eftermiddag i studion.

jaja nu måste jag jobba litt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0