onsdag

Nu börjar jag bli less på att inte ha någon mobil! men ska få en av johannas pojkvän när jag kommer till östersund imorron. så sann! Internet funkar knappt hemma heller, därför uppdaterar jag inte så ofta nu för tiden. Ska bli så skönt att komma iväg imorron och slippa gammtimrå för en gångs skull. Också har jag saknat Johanna jätte mycket så det ska bli kul att träffa henne också igen.

Har datakunskap nu. Svin tråkigt, datanissen tar knäcken på miiiiiiiiiiig. Idag är det en väldigt jobbig dag. började 08.15 och slutar 16.30. Jag och Linnéa har iallafall varit och köpt subway kakor. hoho.
Efter datakunskapen har jag matte prov :S vill ikke. har inte tränat nånting och jag har inte jobbat med det kapitlet alls. Så det kommer nog inte gå så bra tro ja, hehe.

längtar tills jag slutar. Hem se på systrarna i jeans 2 :))) sen ska jag packa!! längtar hur mycket som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0