östersund

Nu sitter jag här i Johannas lilla lägenhet långt upp i Sverige (tycker jag) Vi har nyss ätit tacos. ¨Jag johanna och marcus har kämpat på här så vi skulle få nå mat i oss. Var på Lidl imorse med Johanna. Fyfan inte var vi pigg eller. För gårdagen vart inte så lugn. Fast den spårade ut ganska tidigt.
Jag Johanna Alexandra och Sandra satt här hemma hos johanna och pimplade vin. Sedan kom även robin en sväng med. Vi tog bussen bort på nån fest. Det var väl litt trevligt sådär. Alltid lika roligt att träffa nytt folk. När vi hade varit där ett tag så skulle vi dra på en lokal fest en bit bort. Så vi började vandra. Vi var väl en 7 stycken som gick. Men då gick allt åt helvete. Johanna och jag började bråka ( vill inte skriva varför) det slutade med att vi började slåss. Stog och skrek och putta varann och hade damp typ, sen började båda tok grina så stog vi och grina i typ 100 år. haha... orkar inte. helt vild var vi. sen hölll vi på och dö och vi ville inte på nån fest när vi hade smink fulla ansiktet. Så vi ringde taxi, men det fanns inga lediga bilar. Så vi ställde oss ute vid vägen och tänkte lifta. Vi frös som aldirg förr också, så jävla kallt, hade inge känsel nånstans. Men vi hade tur, den andra bilen som kom stannade och plockade upp oss. haha så söta. vi åkte litt, sen körde dom hem oss. gu va skönt det va att lägga sig under täcket då. Vaknade upp imorse med smink fulla ansiktet och massa tjockkläder på. haha., lite lyckat. elle
Idag har vi bara legat och degat. Var som sagt på Lidl imorse också. Lite senare kom marcus också, så vi gick ner till bastu/dusch rummet nere i källaren och Duscha och fixa oss lite. Tro vi satt där nere i några timmar också och hade det litt tevligt.

Nu ska vi börja dricka lite vin igen. Fixa oss och senare ska vi väl dra ut. Tro vi ska till Marcus klasskompisar.
jaja har lite bilder också


Johanna och jag

Sandra amanda och johanna

jag och mina vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0