pepsi <3

sitter och äter min pizza som vart kvar sen igår och dricker pepsi. Så gott. hela mitt rum är fullt av pepsi flaskor nu. kan inte sluta dricka de. helt sjukt. mår dåligt när jag inte har pepsi hemma. Har iallafall tränat nu på morronen och när jag åkte dit trodde jag att vi såklart skulle ha en lugn träning eftersom vi har hårdtränat hela veckan med massa löpning och fys, och nu var det en söndagmorron och imorgon har vi match mot sund if men nääää. vi hade hur jobbig träning som helst! massa kondition,hoppa över häckar och massa koner. hua.. jobbigt var det. helt slut nu. ska ligga i sängen hela dagen har jag bestämmt. har allt jag behöver här. datorn pepsi och snusen. kan inte bli bättre :))

imorgon har jag sovmorron. Det är bra. Men jag slutar klockan halv 5 eftersom jag måste ha engelska suport. och klockan kvart i 5 har vi samling på nordic eftersom vi har match då. klcokan 18.00 börjar den.. komsi.
stress stressssssss kommer inte hinna hem, så får åka direkt till nordic och då måste jag ha massa matchkläder och grejjs till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0