skolan

tänkte bara berätta att jag ligger ganska efter i skolan. Kom på att jag har ca 5 ogjorda prov jag ska ha gjort. Plus en massa inlämningar som jag har glömt för länge sen. Sitter på mediakunskapen nu och ska ha skrivit en inlämning på 2 sidor om radio tills på onsdag och jag har inte ens börjat. vet inte ens vad vi ska göra? heh.
Ikväll ska jag spela match iallafall. På nordic klockan 18.00 skulle jag tro. BEEEEEE THERE.
Jag funderar på att inte gå på matten, för gör jag det då kommer jag inte komma hem på nåt sätt eftersom sista bussen hem till oss går klockan 3 och vi slutar då? Men ska tänka på saker. ligger ca 100 sidor efter i matten också så det vore ju bra att gå. menmen.




Johanna sundström. du är älskad och du är saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0