trött

Nu är jag trött kan jag lova, Har inte sovit nånting på hela natten eller hela dagen. Gårdagen började med att jag och tezzi tog bussen hem till sofia i stan. Vi fixade oss där och började dricka. Vi skulle igentligen till skönsberg på fest men det visade sig att det inte var nånting där. Men då ringde macke och sa att det var fest i söråker så jag sofia tezzan sanna och alicia x2 tog bussen dit. Var kissnödig hela vägen dit och jag vart så förbannad på busschafföen för han vägrade stanna bussen så jag kunde gå ut och kissa. började nästan grina för jag inte fick gå ut haha. och långt är det dit också från stan. aja var på fest där iallafall. Vid 4 tiden drog vi hem till macke på ''efterfest'' haha. vid 2 idag körde han oss hem till stan igen. Gick och handla lite på ok och äta, sen åka jag hem, sov litt, och åt litt. Nu har jag svin tråkigt men orkar inte göra nåning .. ska sova snart tro ja. haha gå och lägga sig klockan halv 9 på en lördag (y)
men har träning imorron bitti också så det kanske är lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0