ursäkta

haha jag har kommit på att jag är sämst på att skriva blogg!! jag orkar verkligen inte. men jag ska börja bli lite bättre nu !
sitter på skolan iallafall. Har sån sjuk skola. hehe. Linnea och jag tog tio över 8 bussen imorse för vi orkade verkligen inte gå på matten. Det suger , och Gunnilla tar knäcken på en! jaja. har slutat iallafall, för ganska länge sen. Men ska nog på ikea med linnea och rickard kanske. Julia och nicklas med ? får se hur det blir :) har träning ikväll iallafall. jobbigt... löpträning och grejjs. Hade träning igår med. och varje dag och hela tiden.. hur ska jag orkaaaaa. jag kämpa ja.

orkar inte skriva mer nu men ska skriva när jag kommer hem.. om ja orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0