1 dag kvar! happy

Nu har jag endast en dag kvar på jobbet! och fy fan va skönt. Synd bara att lukten kommer följa med mig resten av livet..
Jaja, idag har jag haft ganska mycket att göra. Lika så igår. Men det är bra för då går tiden lite snabbare. Så såklart när jag slutar idag börjar det regna,blixtra och åska... Så jag fick sitta kvar i säkert en timme och vänta på att det slutade blixtra innan jag kunde åka hem. Vågar inte åka moppe när det blixtrar eller, hoho.
Nu är jag hemma iallafall. Åkte hem i spöregn så jag ¨håller på att frysa ihjäl. Gick ner och tänkte ta en varm dusch men så kommer det inget vatten?? Vi är vattnelös för tillfället :o Ibland hatar jag att bo i hus. Ska kolla om vattnet har kommit tillbaka nu! hejjdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0