bilder

här kommer massa bilder från mina dagar.
Lördag hemma hos mig och drack hela kvällen.


Söndag Bella kom och hämtade mig, vi åkte på birsta en sväng. Hon hade kört massa folk i lördags och tjänat ihop mycket pengar. Jag hittade världens finaste klänning och skor som mammi ska köpa till mig ( L ) hoho. Sedan blev de max, och sen hem till mig och mystee

Måndag tog bussen till sthlm klockan halv 8 på morron, å fyfan va jobbigt det var! Väl framme i sthlm så hittade jag t-banan och bytte massa tåg och hittade till mormors lägenhet alldeles själv. Stolt faktiskt eftersom det va ett tag sen jag var där nu. När jag kom dit fixade jag mig lite sen drog vi ner till färjan. Åt en massa god mat och hade de mys bara. Gick ut på Åland en sväng också mitt i natten, hoho dött var de kan jag lova!


jag och mammsen


Kom tillbaka till sthlm på tisdag eftermiddag, då träffade vi min morbror så åt vi massa gotta. Tog tåget hem på onsdagmorron och nu är jag hemma!

Ikväll umgicks jag med mina älsklingar linnea och sofia! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0