det va ju självast fan

fan va less jag är nu.... Vi förlorade mot ukraina, fast dom va sämst! vet inte vad vi hålle på med.. det funkar inte.. kan ju bero på att vi är ett helt nytt lag och jag känner knappt vissa men ändå..
HAHA fyfan va jag skrattade när jag såg tjejerna från ukraina, hahahha ni skulle sätt frillorna!! hahahaha å herre. stog och skratta ja på plan, stog och snackade lite skit också jag och ida som spelade topp med mig. haha deras backar fattade ingenting vad vi snackade om, haha tur de! Själv va jag punktmarkerad av 3 spelare. två spelare följde efter mig vart jag än sprang och en var bakom och tog djupet. asså de följde efter mig som nå jävla svansar, vart så jävla förbannad vetty. Jag kunde inte ta en boll utan att jag fick 5 spelare mot mig.. en tjej var värst, hon höll fast mig och hon drog i mig och ja jag vet inte vad. fan vissa gånger vart det nästan fighter mellan oss, en gång drog hon i mig så mycket så jag smällde till henne i ansiktet , då sparkade hon mig men då blåste dommaren frispark till mig hohoh.. och efter matche när vi skulle tacka så kramade hon mig och typ sa nåt och skratta. haha söt chey... nä men det va ganska kul även om vi förlorade, fick mig ju ett gott skatt för dagen.. haha hoppas någon knäppte ett kort på dom så ska ni få se HAHA
men nu ska jag ta en snabb dusch sen ska jag åka och spela match igen mot iggesund.
HEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan gummman!! du måste kämpa mer.. lycka till nu på nästa match.. förlåt att jag inte kommer och kolla på min stjärna, men det är ju liksom ferre.. kommer kanske imorgon! puss

2009-07-31 @ 15:30:37
URL: http://li'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0