död

haha titt på fan jag är död!
fyfan va jobbigt det var, och jag skämtar inte heller.
Jag har spelat fotboll hela mitt liv men det här var fan döden!
Vi körde stenhårt idag, eller jag har varit med om värre men efter det här uppehållet så orkade man ingenting. Jag orkade knappt stå upp och det bara dunkade i mitt huvud. Känns som att jag börjar bli sjuk :(( vill inte...
jaja
nog om det.

Det första som händer när jag kommer innanför dörren är att sebbe börjar tjaffsa med mig! fan vetty va arg jag blev. Han sa att han hade ätit upp all min tacos och att det va hans pepsi som stog i kylskåpet, men det var det ju inte?!?!? det är ju mitt. men ah så nu är jag irreterad också. Skönt att han åker imorgon!
Nu ska jag kolla på film här. Internet lider ju sönder så jag orkar inte ens hålla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0