förlust och grillning

Vi förlorade vår första match idag på mittnorden mot vännes.. och fan va less jag blev! Men imorgon möter vi Ukraina så det ska bli kul. Första gången jag möter ett utlänskt lag faktiskt.. Eller jag har ju typ mött norge och danmark. HAH så fult när vi mötte norge, alla hade långt blont hår och världens kortaste shorts när dom spelade och så hade de dragit upp armarna på tröjjan upp på axlarna, fan va jag garva.. hoho. Får se hur ukrainarna ser ut då!

När jag kom hem hoppade jag i duschen sen cyklade jag upp till bandsjön och mötte Linnea,fia,kim,sabina och matilda. Vi spelade lite volley boll och grillade. Mitt lag vann såklart på volleybollen :):) jag fia och matilda mot linnea kim och sabina. fan va vi lekte med dom... haha...
När vi precis grillat upp våran korv började det regna så då cyklade jag hem eftersom jag har match tidigt imorgon. Tänkte se på film nu och sedan sova, lika bra så jag kommer upp imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0