full lärd bilförare

Igår var jag och Bella ute och övningskörde lite. hehe eller vi åkte till nordic parkeringen och jag fick köra där. Det var väl den 3de gången jag körde bil och jag må säga att jag va duktig :') hehe efter lite kärringstopp och hoppande framåt så fick jag till det och sedan körde jag runt som en jävla dåre medas bella satt brevid och skrek... haha vilken tünt. ( L ) nä men efter det körde vi in mot stan och umgicks med bellas kollegor. De satt och drack och jag vart jävligt sugen. Men jag sparade mig tills idag så ikv blir det nog fest för min del! wihoo.
Vi skulle igentligen spela golf igår, men bella vågade inte möta mig för jag är för bra! ni ska bara veta. När jag va på cupkommunal med landskapslaget förra året så spelade vi golf då, och jag tror jag vann! eftersom jag var den ändå som lyckades rammla och slänga iväg klubban när jag skulle skjuta :))
Nu ska jag nog åka och bada med linnéa och kim. blir nice de!


 

cup komunal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0