god morgon

Jaha nu sitter jag här och väntar på min skjuts. Att jag alltid ska kliva upp så jävla tidigt när jag inte ens behöver de, tar alltid fel på klockan och tror jag måste fetstressa men ändå är jag klar efter tio minuter och då sitter jag bara här i typ en timme.
jaja
Snart är det dax då att möta Ukraina... börjar bli lite nervös sådär. Men det går nog bra hoppas jag. Vi har ju somsagt ett plocklag, alltså både spelare från ifk timrå och söråker, både 93or och 92 or. Det är ju 92ornas sista år iår så jag vill vinna!
Nu måste jag sätta upp håret och sedan knyta på mig gammskorna som snart går i bitar.. haha tejpar alltid ihop hela skorna innan match för jag älskar dom så mycket och jag vill inte byta till mina nya.. Testade de nya en gång på träningen och fan fick byta tillbaka till mina lovers efter typ 5 min..
jajajjaa hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0