GRattis

Grattis tessan på 18 års dagen!
och grattis adde på 19 års dagen!
snart är de min tur, hihiih. 25 oktober då jävla fyller jag 17. . . . . haha orka. Skulle nog kunna skippa den födelsedagen och hoppa dirre till 18. 17 år är lixom en väldigt onödig ålder.
jaja nog om de.
Igår tog jag det bara lugnt med Linnéa och Sofia. Fast Salt och Adde kom och hämtade oss runt 10 så vi åkte till söråker och lalla på där, in på donkas en sväng med. Efter det åkte jag och Linnéa hem till mig och kollade på en film som mamma hade hyrt. Kommer inte ihåg vad den hette men den va svin hemsk :'( sorlig alltså. jag somnade dock efter halva men kollade klart på den imorse. buhu ville bara grina. hemska människor de finns ibland.
Nu har jag nyss duschat och ska snart fixa mig lite. Tänkte dricka ikväll men pengarna ba häng så vi får se hur de blir.
 


en liten bild på mig och sofia från igår.
så jävla snygg jämt, ja orkar inte


Kommentarer
Postat av: Johanna HEJ

SNhygggg

2009-07-11 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0