hejdo linnea

Om två timmar lämnar hon mig själv här i bandsjön. . ensam.
Hon ska till göteborg och jag blir kvar här i skogen! helt själv.. japp det är sant. Mammi och emma åker till sthlm och sebbe åker till övik. .
Blir till att hugga ved hela veckan då så man klarar den kalla vintern..
kommer sakna er alla hedda!
nu blirre party

nä men nu lämnade jag Linnéa och hennes stuga och gick hem :) tänkte att hon kanske skulle få sova lite innan de beger sig till gbg. Vårat lan gick bra, förutom att dattan tog slut på batteri hela tiden och vi hade bara en laddare. . men jag hann göra det jag skulle iaf :)
Nu ska jag kika på film och sedan sova. Borde göra de nu känner jag men jag är inte nå trött.. jobbit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0