inget internet

har inte haft nåt internet på några dagar nu och jag håller på att få nå bryt. Nu har jag fixat och grejjat på här med massa kablar så nu har jag internet, men inte trådlöst.
Tänkte berätta lite kort om mina dagar då som jag inte har skrivit.
Måndag umgicks jag med massa folk, drog tillbsjön på natten och spelade vollyboll och badade





Tisdag åt på biteline med tjejorna från laget, åt gott och drack öl. Sedan drog vi vidare till Dalton tältet och satt där hela kvällen/natten. Jag gjorde av med massa hundralappar där kan jag säga, men en rolig kväll var det iallafall!

     

Onsdag spenderade jag på GF.. Ja det var ingen höjdare precis. Tog bussen dit runt 10 och jag åkte väl hem vid 12 kanske? haha. Men jag var nykter och jag va med massa fulla människor. Inte så roligt då. Men det va ju trevligt att träffa lite folk iaf!

Idaaaaaaaaaaaaaaag har jag typ sovit. Ska snart iväg och spela match. i söråker..mot söråker.
ja så jag skriver mer när jag kommer hem.
possposs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0