jobb

Jag tänkte igentligen skriva om hur lördagen på gatufesten men jag väntar tills Linnéa skickat bilderna.
Men den var nice, förutom att det var väldigt svårt att komma in på daltons för vakterna va stenhårda i lördags mot för i fredags. Vart förfest med brudsen hemma hos Kim iaf, Sen vart de mycket partybuss in dit och även från gatufesten. Åkte krockbilarna också :D wie , haha ända karusellen jag kan åka typ. Kan ju inte åka sånt där som snurrar och ha sig.  jaja skriver mer när bilderna kommer.

Idag har jag iallafall jobbat! usch och fy och blä. första dagen och jag vill inge mer!! är på en avdelning på hagalid med 100 åriga dimenta? tanter. det ända dom gör är att sova och bajsa och skrika hjälp. satt mest och kollade på eller halvsov i soffan men det luktade i hela avdelningen. usch den lukten kommer följa med mig resten av livet!

Ikväll blir de avslutningsmiddag med tjejerna i laget. För nu är första delen av serien spelad och de måste man fira. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0