lanar

ikväll har jag umgåtts lite med mina kära vänner linnéa och erica. Vi köpte lite gotta på konsum sen satt vi ute och kollade på regnet. skit fiiint <´3<3<3<3<33333
Sedan åkte jag hem till Linnéa och busade lite med lucas. Han kasstade chips över mig :(( men han erbjöd mig att jag fick sova i fias rum, han tyckte hon kunnde sova ute.
Just nu sitter jag och Linnéa ute i hennes lilla hus och lanar! fan vetty, lana facebook de är grejjer de!
Nu ska vi fortsätta med vårat svättlan. fan vettu va linnéa luktar!!! måste säga till na. eller hon kanske läser det här snart. svätte bah häng!
hejjjdoo


hahahahhahahahhahahah så jävla snygggggggg.
linnea skickade lite fina bilder till mig från luciacupen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0