lite sol

Åhå vilken jobbig dag det varit på jobbet idag. Haha inte för att jag har gjort någonting men jag var så trött så jag orkade inte ens stå upp. Därför somnade jag på soffan istället och när man väl ska göra någonting så är man helt slut när man ställer sig upp. Vet inte om de här jobbet är någonting för mig, tog det det fick lixom. Jag har sån fobi för lukter och typ ta i saker som luktar konstigt och det får man ju göra lite då och då. Brukar försöka hålla mig borta från sånt där men ibland måste man. Jag tror nog jag är den som använt mest tvål under tiden hagalid har funnits.
Nu är jag iallafall hemma. Ska sova lite nu hade jag tänkt, sedan måste jag ner på affärn och handla lite saker!
Blir så lycklig nu när solen kommer fram, länge sen!! stanna gärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0