mun and dad

igårkväll vart det en lugn kväll! Vi gick på ica och köpte lite gotta och sedan satt vi oss ute i solen. Vid 10 kom alex och umgicks lite med oss. Vi åkte runt lite med han, sedan hämtade vi upp emil och åkte in på max och köpte lyxshake! svin goda =D Efter det drog jag och Linnéa hem till henne och spelade guitar hero. haha guh så länge sen det var, och sämst hade man blivit. Satt också och kollade igenom en massa gammbilder, hahaha fyfan!

Idag vaknade jag vid 2 och då kollade jag på världens sämsta film iallafall! haha fyfan va dålig den var. Mum and dad heter den. haha har aldrig sätt nån värre i hela mitt liv, Absolut den sämsta filmen som finns!

Sitter och försöker få tag på Jasmin nu. För jag tänkte åka ner till stockholm i veckan. Va så länge sen jag var där nu känner jag. Saknar alla så mycket! Mamma och emma ska också åka ner och bo hos mormor, men jag vet inte om jag ska åka ner med dom nu på tisdag eller om jag ska åka nån dag senare. Får se om jag kan bo hos jasse. men jag har inte hennes nr längre eftersom jag har bytt kontantkort.
Jag och Linnea skulle igentligen ner till söderhamn idag men det blev inte av för det va nå målare som skulle måla om inne i våran stuga. så det får bli någon annan gång :)
Nu ska jag städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0