söndag

Godmorgon!
Tog mig en liten sovmorgon idag, Skönt de. Det behövdes kännde jag efter allt jobb i veckan. Nu har jag bara en vecka kvar sen är det sommarlov för mig igen (y)

Igår tog vi der bara lugnt hemma hos sofias mormor. Hon har hennes lägenhet nu i 5 veckor, de är nice. Vi kollade på Onskan och åt lite gotta.Efter det lallade vi på mest och sedan gick vi ut en sväng. Träffade lite folk och så. Just ja brorsan och hans flickvän har kommit hem nu efter att varit borta i 100 år så jag åt middag och grejjer med dom igår, de va lite små kul och lyssna på allt de gjort. :)

Har inte så mycket att skriva men nu ska jag kolla på film iallafall. Får se vad som händer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0