soppa

Nu är jag hemma för dagen. Vart en lite kortare dag idag på jobbet. Åt soppa idag, de va sviiingott. Haha länge sen man åt sånt. Typ i 9an? mmm måste tvinga mamma att göra soppa till mig nån dag.
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ta och ringa väcka Linnéa??? huhuhu. Nä jag ska nog sova lite. Orkar inte ens röra mig för tillfället. Tänkte gå ut och springa lite idag också. haha tänka sig. Nä men vi måste ju göra de nu då eftersom det är uppehåll med fotbollen. Annars kommer jag nog inte orka springa en meter när den drar igång igen.

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig i sebbes rum och kolla på film där i hans bio anläggning. Ha ju chips också så det blir fint de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0