svettlanet fortsätter

fan vettu. Nu börjar lanet spåra ut lite . . Linnéa börjar sjunga för fulla muggar och fönstrerna börjar dimma igen.
jag har tävlat mot mig själv i icy tower. Slog inte rekord, men jag var nära. Brukar spela det spelet när jag får damp, och det är just vad jag fått ikv. Till och med min mamma brukar säga åt mig att sätta mig ner och spela det när jag börjar gasta! haha sjuuukt. Nä men vi har det trevligt här i stugan.. håller mig kvar i soffan... vill inte komma nära sängen. Kan finnas mycket basiller där, eller hur då fisring? ;);););););););););););););););););)
nä nu börjar linnéa gå för långt med sitt sjungande! de där höga tonerna skulle kunna väcka en död människa.

Tänkte bjuda på en till söt bild på mig och Linnéa från när vi gick i 8an. Vill ju bara grina, så jävla gulliga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHHA DU ÄR STÖRD

2009-07-21 @ 01:48:19
URL: http://linnearing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0