vilken natt

ja vilken jävla natt det blev.
Skulle komma massa folk hit till mig men då voltar dom med bilen alldeles utanför typ så det blev ambulaser , poliser och brandbilar fulla gatan istället. 10 pers va dom i mackes lilla golf, hua. tur att alla klarade sig bra iallafall!
Efter att ha stått ute i regnet i någon timme så drog vi upp till mig några stycken och fortsatte dricka, sedan vart det lokalfest i lögdö men jag kommer inte ihåg så mycket därifrån såå..

Hade 100 sms imorse där folk frågade om jag levde. Efterdom det står om olyckan i tidningen, så står de ju vart det inträffade så dom trodde väl jag satt i bilen, men det gjorde jag ju inte.
Nu har jag städat en massa här hemma, haha det va inte nådigt det!
Nu är det bara att ladda om för ikväll äre partyyy!

haha hade knäppt en fin bild på mig själv inatt nära jag kom hem. haha ful jag är ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0