wihoo

solen skiner i timrå idag! igen. menmen, jag ligger ändå bara i sängen och är trött. Fick sluta tidigt idag för jag kämpade så mycket. (y) hehehe. venee vad jag ska skriva. . . ha inte gjort så mycket.
Jo jag låg och kollade igenom alla mina bilder igår och hittade lite roliga.


stockholm med johanni för 3 år sedan <3

jag liten plupp i grekland

grekland 07

egypttttten

gick ut 9an
 
linnea var blond och jag var rik

8an? vi skulle bli hockeyproffs

fia och jag va töt innan vi skulle börja 7an?

hittade jätte många mer kuliga bilder. men orka fan inte lägga in alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHH fyfan va ful man är

2009-07-14 @ 15:24:56
URL: http://linnearing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0