2 dagar kvar!

Godmorgon
Idag skulle jag igentligen vara med på innebandyturnering med skolan. Det var till och med utklädnad, sånt är svin kul! Hade alltid så sjuka utklädnader när vi gick på mariedal. Men nu var det så att jag fick reda på inatt vad vi skulle klä ut oss till och det är ju inte det lättaste att fixa nå kläder klockan två på natten så jag tog sovmorgon idag istället. De klarar sig nog bättre utan mig ändå för jag suger stenhårt på innebandy ;)



lucia cup på mariedal.
Det var innebandy och jag troooor det gick inte så bra


Fotbollscup
och vi kom tvåa, plus att vi vann utklädnaden


jaja nog om de
Hela morgonen har några hållt på att riva vårat hus tror jag??!?! de bankas och sågas utanför mitt fönster. Nu ska jag nog gå upp och kolla vad som häder här! återkommer med svar... haaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0