dålig upptatering, i know

Men vem vill sitta vid inne vid datorn när de är såhär varmt ute?
Jag har spelat match i denna värme idag och det tog ska ni veta. Haha fyfan va slut jag var. Alla jävla vätska man har i kroppen försvinner på en gång. Vi vann iaf med 5-0 (y) och vi hade en jävla dommar jävel som värkade ha allt imot mig? vad jag än gjorde så blåste han? linjedommaren va lika dan. Jag gjorde mål men det dömde de bort och så fort jag fick bollen så blåste han? idjut.
Ikväll blirre till att ta de lugnt med Linnéa, känner att jag inte har något ork till nåt. Vi ska snart ner till konsum och köpa lite gotta.. haha ovanligt!
skriver mer sen, skjutsen kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0