det är ju sommarlov

okej.. Ni som läser min blogg kanske tycker jag att överdriver lite med det jag har skrvit om idag.
Men jag tror inte nån ( förutom vi i laget ) hur mycket han har stöttat och hjälpt oss genom så mycket. Han har alltid stöttat mig och trott på mig.  Jag har velat lagt av med den här jävla fotbollen hur länge som helst. Men Bosse fick mig verkligen att inse att det kommer gå! snart, men lite tålamod. Jag och många andra har kämpat för det här. och nu vill helt plötsligt styrelsen att ALLA ska få det här vi har kämpat för utan att göra nånting? ja jag fattar inte riktigt själv.. det är så jävligt alltihopa så jag vet inte vad....
Jag vet iallafall inte hur jag ska göra längre.. kanske dags att lägga skorna på hyllan. 11 år åt helvete???


Aja jag ska inte vara allt för negativ, för det är ju sommarlov tack och lov
bilder från '' skolavslutningen '' kommer imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0