det är över!

NU ÄR FOTBOLLSSKOLAN ÖVER! och tack för det
hahah
det har varit en jobbig vecka må jag säga. Men sista dagen var rolig iallafall.
Åt hamburgare med barnen och glass. Sedan fick de godis av mig och Hanna, hihi vi är så snälla. Så var det vattenkrig också, och jag klarade mig (y) men när jag kom till omklädningsrummet kom alla ledare och bar in mig i duschen och satt på iskallt vatten. Haha och blöt vart jag!
När vi hade städat klart och grejjet åkte jag och spelade match, Vi vann mot lucksta med 3-1 :) jag gjorde ett mål, wihoo.
efter matchen skulle vi ha avslutningsfest alla ledare. Så jag och Hanna drog snabbt hem till henne efter matchen och fixa oss, sedan drog vi vidare mot söråker. Det var roligt. Det vart en sväng till stan efter det också för ett maxmål :D men det blev donken... haha
Kom väl hem vid 2 tiden för vi var så trötta. Först en vecka med skrikiga 7åringar, tidiga mornar och match på de. Helt slut va jag när jag kom hem iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0