fotbollsskola

Min första vecka på lovet består av jobb och efter första dagen avklarad är jag helt slut.
Jag och Hanna har en grupp med pojkar som är 7 eller 8 år. De är hur snäll och söta som helst, lyssnar på allt vi säger och är snälla mot varandra.
ELLER?!?! inte...
helt tvärt imot. De slåss.. de lyssnar inte.. de kan inte sitta still.
Jag och Hanna har haft lite skola för dom idag om hur vi ska göra för att få det här att funka utan att någon är död innan detta är slut. Först skrev vi en lista om hur man ska vara och vad vi ska få ut av veckan. Sedan delar vi ut guld stjärnor till de som tillexempel lyssnar, gör som man säger och inte slåss och vara elak mot de andra. Hihi det funkade ju ett tag iaf. Nä men de är faktiskt jätte snälla och söta pojkar också! Hoppas på att det blir bättre imorgon.

Nu ska jag bara kolla på film och sova hade jag tänkt.
Klev upp klockan halv 7 imorse och somnade ca 5 (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0