ikea mm mm mm

idag har jag varit på språng hela dagen.
Började med att mamma väckte mig väldigt tidigt och sa att vi skulle åka på ikea. Då flög jag dirre upp iallafall. Jag köpte en rosa och en svart klänning, en vit skoj och en bikini. Letade som en dåre efter skor också, men jag hittade inga. Vill helst inte visa tårna så mycket eftersom jag har så extrema fotbollsfötter... haha inte fint!

Åkte till timrå efter ikea och va med Linnéa och Kim. Vi gick mest runt och lalla. Köpte lite gotta och gick hem till kim och såg nå skitprogram. Sedan gick vi till domus taket och träffade Erica,matila och sabina. umgick och så.. nanaana
Nu ha jag ätit jordgubbar med mamma. ska nog ut snart igen. orkar inte sitta inne..
OOOOOOOOOOCH jag är inte alls avis på de som är på P&L fu..


lägg märke till Matildas lilla hund charlie på bordet
så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0