jobb och jobb

2 dagar avklarad!

2 kvar..................

Idag gick det bättre än igår iallafall. De lyssnade liiiiite bättre!

Idag körde vi mest lekar som under hökens vingar kom och stockholm stockholm. Haha minns själv när jag var liten var de mina favorit lekar som vi lekte på rasterna. Så tvingade vi upp dom i hackelbackelbacken för de inte lyssnade på oss. Det är en brant backe som de fick springa upp för och jogga nedför. Efter några varv i den så lyssnade dom ganska bra sen. Det var bara att hota dom litt ;)


Nu är jag väldigt trött och funderar på att gå ut och gå en sväng så tiden går lite. Vill komma i säng tidigt ikväll så jag inte är så trött imorgon =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig juuu.. sluta jobba!!!!! poss(L)

2009-06-16 @ 23:54:38
URL: http://linnearing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0