nice night

Just nu vill jag gå och bada? haha tänka sig. världens största badkruka. men det är ju så jävla varmt ute så jag vet inte vad jag ska ta mig till. haha

Igår va de nice, vi satt hemma hos mig lite folk och hade de soft, åt och grejja. haha även att vi satt och körde ''jag har aldrig'' leken så skulle jag ringa min bror, så kom jag till röstbrevlådan  och sen glömde jag stänga av telefon. hahaha Idag när han kom hem från cypern fick vi höra, haha fy. man får skämmes!
jaja, vi skulle igentligen till holmö en sväng igår men det stänger så jävla tidigt så de blev inget av, istället drog vi till pingpong i stavreviken. haha lille. ah så va vi där då ah och sen åkte vi hem till mig litt folk , åt litt och ah och sen sov vi då och så blabla.
orkar inte skriva nå mer
hejdo
justja, ska på svensexa sen


bilder från gårdagen kommeeeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0