orientering och plugg (y)

Denna dag vad mycket tröttsam.
Började med en friluftdag på baldershov. Där skulle vi först ha fiidrott och sedan orientera. wiiiie favoritsakerna. . . . . . . . . not. Jag och Linnéa kämpade på med orienteringen iallafall. haha fast vi följde mest efter Danne,Martin,elis och lappen. Dom var ganska hajj på det där med orientering. Efter några timmar i skogen va jag väligt slut iaf, ont i fötterna och i maggen... den e ju felande. Åkte hem till Sofia och softade litt, sedan va det bara hem och plgga... Nu har jag suttit med min jävla uppsats i flera timmar och jag kommer knappt någon vart.. Har kommit upp i 1500 ord så nu är det bara hälften kvar (Y)
nä nu måste jag fortsätta!


Kommentarer
Postat av: fiali

är ja bäst eller är ja bäst???

2009-06-02 @ 22:54:09
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0