paaaaaiiiiiin..och förlust

vilken slitsam dag det varit! höhö men rolig också. Började med att jag åkte till skönsberg och satt barnvakt till lilla Nova. Hon är så söt :') Hennes mamma spelar i mitt lag och hon skulle jobba, så jag passade Nova medans, för vid halv 5 tiden skulle vi åka till torpshammar och spela match. ( drog en sallad på kebaben också ) mmums
och nuuuuuuuu
har jag nyss kommit hem från matchen.. å herre.. vilken match. Dåligt less jag blir. Matchen slutade 6-4 till torpshammar och det är inte normalt! haha.. det stog 4-4 när det var 4 minuter kvar, så ba gör dom två mål?!?!? Jag gjorde 2 mål iaf :D och evve gjorde 2 (y) sen skjöt jag ett skott i stolpen också...åhåå.
menmen... vi gjorde en dålig match.
Nu har jag världens smärta kan jag lova, en tjej fällde mig så jag bara flög, hon sparka sönder mina knän tro jag.
aja nog om de.

såg i taket lyser stjärnorna igår... fyfan va boken förstördes. Har läst den där boken 100 gånger för jag tycker den är så jävla bra.. men filmen va ju helt värdelös.  .

NU ska jag sova. hejaheja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0