piggast i stan

Det är något fel på mig tror jag.
SÅFORT det blir lov så vänder jag på dygnet helt?
Visst, nu har jag varit ute och kom hem för en liten stund sen, men annars också.
Jag kan ligga i min säng hela natten utan att somna. Tvärpigg är jag. Sen är jag världens tröttaste person på morgonen. Det är nästan omöjligt att få upp mig från sängen.. Får se när jag somnar inatt. Känner att jag skulle kunna gå ut och springa nu.

Ikväll har jag varit med massa folk hemma hos Ante. Lite så mysigt sådär.
Själv var jag nykter med alla fulla människor. Vet inte vad som hänt med mig... Känner inget sug. Men nästa helg då jävlar :D heheh just ja, de e ju sommarlov... Kanske blir nåt i veckan. hoho


Nu ska jag kolla på film och hoppas på att bli lite trött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0